Bonus ukázka #8 

29.10.2020

Randevú

.....

Osobně mám dobu cíleně generovaných seznámení dávno za sebou. Naštěstí! Sahá do minulosti, kdy se trend randění v online podobě ocital teprve v začátcích. Adrenalin jsme si zažívali při schůzkách naslepo. Šlo o záživné eskapády, které mám v hlavě vytesané jako písmena do náhrobku. Ani dnes, když už nic z toho řešit nepotřebuju, dochází ale i u mě občas na nečekaná pozvání ze strany mužského pokolení. Jde o překvapení, kterým jsem vystavená nechtěně, mají různý rozsah a žádná z nich rozhodně nijak neiniciuji. Moje poslední zkušenost však hovoří za vše. Aniž bych zacházela do přílišných detailů, mezi mnou a mužem, který se mi pokoušel neochvějně a naprosto zbytečně dvořit, z mé strany padlo následující:

"... Víš, monogamie je i v dnešní době pojem, který lze praktikovat."

Na což on reagoval s podivem:

"Mono co? To je nějaká deskovka ne?!"

Ráda bych se od plic zasmála, pokud by šlo o skvělý konverzační vtip. Zprvu jsem nabyla stejného dojmu. Leč bohužel se ukázalo, že dotyčný to myslel smrtelně vážně. Nechť každému náleží, co jemu libo jest. Já se ale rozhodně chystám držet svého letitého bidla, protože současná randevú by nebyla nic pro mě. Slovy mého otce: "Jsou případy, kde nepomůže ani svěcená voda."

Amen.

© 2020 Mgr. Andrea Stujová. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky